2006/06/14

ki vagyok én

hali

ahogy irtam a blogodon, atirtam a szoveget egy kicsit lenduletesebbre.
igyekeztem megorizni a dal feelingjet, csak annyit modositani rajta,
amennyit szerintem neked az eletedben is kene modositanod:P

nah itt a vegeredmeny, amit egyelore nem tekintek veglegesnek, meg lehetne
hozza nyulkalni helyenkent:

----------8<----------8<----------8<----------8<----------8<----------

Vársz

izzadt álmodban arra ébredtél:
beléd vágnak a színek, vakít a fény
az illatok íze fáj a szájban
az istenek úsznak egy kis pohárban

mire vársz?

titokzatos mint a végtelen
van talán igazi szerelem
talán valahol van még egy másik lélek
talán visz hozzá út, talán ott az élet

mire vársz?

ébren már látod a valóságot, hogy milyen buta kis helyzet
szánalmas rabja lettél és a lényeget elfelejtetted
hogy te vagy az aki más, te lehetnél a megoldás,
ha leküzdenéd a félelmed, hogy mit hoz a folytatás

azota nincsen nyugtod sohasem
mégis élni próbálsz tünetmentesen
tényleg titokzatos mint a végtelen
a lélek sikolya a mélyben kegyet-

lenül fáj

mert csak ébren látod a valóságot, hogy tarthatatlan a helyzet
a saját börtönödbe zárod végleg menthetetlenül a lelked
hiszen te vagy az aki más, te lehetnél a megoldás
felejtsd el végre a félelmeket, mire jó, hogy mindig vársz?

szoveg: Lohn Daniel & Giba Jozsef

----------8<----------8<----------8<----------8<----------8<----------

udv

J

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez azt jelenti, tetszik?:)

Névtelen írta...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Névtelen írta...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Névtelen írta...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»