2006/06/12

nemérfóbia ellen

Az orvosság csak receptre kapható. Kizárólag belsőleg alkalmazható!

Engedd meg, hogy számodra közhelyesen, de egy holivúdi filmből ollózzak be durván. Ez egy filmes világ és hát minek tagadni, az hogy itt másképp mérik a mekiben a kólát nem sokat nyoma latba. Az alap törvények ugyanúgy megvannak mindenhol a kerek világon.

A fordítás elég gagyi tudom, de ez van. Nézd meg a filmet, ha még nem láttad és ha láttad akkor sem árt. Pláne úgy hogy figyelsz is arra amit mondanak. Moulin Rouge!
C: Köszönöm, hogy hozzásegített az álláshoz.
S: Nincs mit. Toulouse-nak igaza volt, maga tehetséges. Remek darab lesz.
Mennem kell, nehéz napunk lesz holnap.
C: Várjon.
Kérem, várjon. Mikor együtt voltunk... Mikor azt hitte én vagyok a Herceg azt mondta szeret és tudni akartam...
S: Hogy igaz-e...?
S: Nem.
C: Értem. Igaznak tűnt.
S: Christian. Kurtizán vagyok. Elhitetem a férfiakkal, amit hinni szeretnének.
C: Én vagyok a hülye, hogy azt hittem, belém szerethet.
S: Képtelen vagyok a szerelemre.
C: Képtelen?
C: Úgy nem élet az élet!
S: Utcára kerülni nem élet.
C: A szerelem oxigén. Nagyszerű dolog. Felemel ahová tartozunk.
S: Ugyan már.
C: Szeress nagyon
S: Enni kéne
C: Szeress nagyon
S: Úgy menni kéne
C: Szeress nagyon
S: A szerelem csak egy játék
C: Mindenkinek van egy álma, az enyém te lettél.
S: Szép kedvesem úgy lehetsz, ha szép kis summát fizetsz.
C: Ó ne vidd el két szemeddel a napsugarat.
S: Ki nem fizet, hát nem szeret.
C: Nagyon kell, hogy szeress engem.
S: Bolond! A szerelem börtön.
C: Jó veled! Nagyon kell, hogy szeress engem.
Óh, bébi! Ha volna szíved.
S: Az ember azt hinné, elég volt már a szerelmes dalokból
C: Körülnézek, és látom, hogy nem így van.
Óh, nem!
S: Némelyek szerelem-börtönbe zárnák a világot
C: Mi rossz van abban? Azt szeretném tudni csak gondolj rám!
A szerelem felemel.
S: Szállj le!
C: És én lehozom a csillagokat az égből
S: A szerelem hülyét csinál belőlünk. Elcseréljük az életünket egy boldog napért.
C: Hősök leszünk egy napra.
S: Rosszul bánsz majd velem.
C: Nem igaz.
S: Én pedig részeges leszek.
C: Szeressük egymást.
S: Nem lehet!
C: Szeressük egymást. Ez tény.
S: Semmi sincs ami összetart.
C: Csak egy percet kérek
S&C: Egy napra hősök lehetünk, örökkön örökké.
Hősök lehetünk, örökkön örökké.
Hősök lehetünk,
C: Mert én örökké szeretlek majd.
S&C: Nagyon kell, hogy szeress engem.
Az élet oly szép, mert a világon vagy.

Nincs is több mondani valóm. Ebben ami kell benne van. Ja még talán annyi, hogy közkívánatra elérhető a csudálatos internet 1.0 verziójának köszönhetően a F I L M.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Here are some links that I believe will be interested

Névtelen írta...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Névtelen írta...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»