2006/06/19

Prostituált vagyok

Szóval mond meg bátran, hogy mit szeretnél és én legjobb tudásom szerit teljesítem azt. A mókamesternek akarsz látni az leszek, ha komoly ambiciózus impotens fasznak, hát még azt is eljátszom. Játszom, játszom, játszom.
„Azért játszom, hogy éljek.”
Ha őszinte lennék, akkor az nem tetszene. És lehet magamnak sem tetszene. Én vagyok, aki … most miért taglaljam, a Kincs. De jó! A titulus már felemel. De nem vagyok kincs, és még csak mókamester sem vagyok. Upsz, most fogsz csalódni bennem. Egy besavanyodott szánalmas alak vagyok, aki csak eljátssza a kedvedért azt amit látni szeretnél. Gondolj csak bele! A fantáziád kreált. Nem vagyok jobb nálad, és mégis ebben a pillanatban is olvasol... Nem hülyeség.

Játékon kívül! Köszönöm Dzsabba ezt a két napot, talán az életemet mentetted meg. És mivel nem játszom elárulom, hogy kurvára nem vagyok biztos benne, hogy érdemes volt. Mert ami késik, hát az nem is múlik. De most csak egy abszolút hálára tudok gondolni.

Na vissza a szerepbe.

Örülök neki, hogy rengeteg embert szeretek. Mert szeretve lenni jó. Érted ezt? Jó én sem! Látod mókázom és mit tudsz mindeközben rólam... semmit.
Szeress, hogy viszont szeressenek.
Vagy egy másik formában:
Szeress, hogy szeretve légy, mert szeretve lenni jó.
Na és most megtudtad a titkomat. Eljátszom, hogy ismersz jó! Rengeteget hibázom az életemben. Ezek olyanok, hogy belül rágnak. És leragad a szemem mindjárt. Megint úgy éreztem, hogy kártyavárként hullik szét az életem. Vicces mi? Nekem, aki még az életében semmit sem vesztett.

Tudd meg, hogy talán én is veszítek. Talán napról napra veszítek valamit. Talán magamat. És vissza az elejére, hát ki vagyok én. Szemem ragad, kialszom magam. Azt holnap meglátjuk a folytatást.

Nincsenek megjegyzések: