2006/06/23

szép vagyok

Na ma komolyat léptem. Igazából még most sem tudom, hogy helyesen tettem e. Majd kiderül, ha nem hát legfeljebb leszek 'egytucat'. Ingoványos terep ez, a lépéseim ingatagok és gyakran sodornak erre arra a hullámok. Amúgy a világ gyors nekem, rájöttem. Túl sok minden szart veszek magamra, amihez közöm sincs. Annyira fárasztó más balfaszságai miatt felelősséget vállalni és terhet felvenni. És emellett ott van még az ami a tőlem független, de mindenképpen velem kapcsolatos dolgok. Iszonyatos nagy marhaság olyan dolgokon stresszelni, amiken változtatni nem tudok. Nem könnyű játék ez, mert világéletemben ilyen voltam. De le kéne higgadnom kicsit mert most már kezd a dolog tétre menni. Anno milyen komolynak gondoltam a helyzeteket és mára meg csak gyűlik körülöttem és bennem a szar. Amire azt gondoltam, hogy tizenévesen, hogy milyen szörnyű önpusztító gondolat, az mára gyermeteg simogatásnak tűnik. Hatalmasodik minden. Nem könnyű, tényleg kell küzdeni. És ez még talán csak egy csekély szelete a tortának.
Éljed az életed és kussolj!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát az elmúlt 10 percben sok mindent gondoltam, már nem érzem mindegyik gondolatot helytállónak, de válogatás nélékül leírom őket.

Dani te egy pöcs vagy. Sok olyan pöcst ismerek, akit a barátomnak gondolok, gondoltam, de Te asszem viszed a prímet. Utoljára talán 10 éve láttalak ilyennek.
Szedd már össze magad bazdmeg. Annyi csodát értél már el az életben, de úgy tűnik, hogy mostmár lusta vagy a változáshoz.
Mért imádod magad pusztítani, marcangolni, siratni??? A fasznak gondolkodsz annyit! A sok baromság annyirra félre visz, hogy már magadat sem találod! Egy szabad életvidám emberből egy korlátolt valakivé váltál.
Szürke lettél és szerintem a szürke sokkal inkább egytucat.
Merj segítséget kérni!!!
Merj változni, és leginkább akarj....

Névtelen írta...

Ja és legyen a Kín Kéj!

Névtelen írta...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Névtelen írta...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»