2006/06/29

randira boxer vagy feszes alsonaci

Hőség, sör, csók, tánc, vízsugáron átfutás, kalap. Mi kell még a nyárhoz! Ezennel kijelentem, hogy nyár van. Rugósmacskával kelek és fekszem. Fejben játszom végig, hogy a tudatalattimba másszon. Csak így lehet. Örülünk, mert megvan a múltheti vizsgám. Ja és büszkék is vagyunk, mert tök jól mutat a zenekar neve a PestiEstben. Holnap életem első szabadtéri koncertjét adom - vagy hogy fogalmazzam meg. Kíváncsian várom, hogy milyen lesz. És bízom benne, hogy nem lesz semmi gebasz a kihangosításommal. E téren nem vagyok túl szerencsés, még jó, hogy informatikusnak álltam. Hát valamit kell csinálni. Végső soron, ez nagyon jó, mert nem kell prostituálnod magad, ha talpra esett vagy.

Olyan barátaim vannak (barát rügyecskék, kezdemények), akikről nem is tudtam. Hát mindenesetre az élet útjai kifürkészhetetlenek.

Pénteken gyertek sokan a SkaLandra és akkor majd jól találkozunk. Tök jó Róz már bejelentkezett. Hát ugye aki rajongó! Ja és amit még át sem gondoltam teljesen, hogy jön a család és megnézi ska zenésznek állt fiát a színpadon. Hát lehet jó nap lesz ez a pénteki.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

vazé direktfajditodaszivem)-----:

Névtelen írta...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Névtelen írta...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»