2006/06/24

recomment

Hát vannak akik ismernek és vannak akik nem... Én blogger lettem, és hányok a naplómba. De emellett tudok szeretni és elfogadni. Ha azt mondod besavanyodtam, akkor nézz meg jól. Ha még mindig úgy gondolod, nyisd ki a szemed és ne magaddal foglalkozz. Az, hogy sok fasz dolog van amin agyalok – tény, de mindig is ilyen elcseszett voltam.

Meglepő, mert először életemben normálisan kezelek egy szituációt. Amit hihetetlen nagy sikernek tartok és pont ezért ideális, teljes, tudatos, felszabadult állapotban vagyok. Erre én annyit tudok mondani, hogy szép volt Dani – megérkeztél. Senkinek sem kívánok többet az életben, mint hogy győzze le a saját gyengeségeit, hibáit, rögeszméit, gátlásait, félelmeit. Akinek mindezek nincsenek, az hazug, és a legalja. Nincs remekmű. Ahogy tökéletes sincsen. Mindez csupán rajtunk múlik.

Bocs, de azért köszönöm. Talán, ha újra megismernél. Vagy rájönnél, hogy te magad mennyi mindent vesztettél el önmagadból. Előnyödre, hátrányodra... nem az én posztom megítélni.
De egy Jaffa mellett szívesen megvitatok bármit, amire őszintén fogok válaszolni.

Nincsenek megjegyzések: