2005/06/20

city of angels

Megvettem életem első mikrofonálványát. Nagyon fassza, massziv cucc és nem gagyi. Holnap elhozom a kölcsön mikrofont, azt küldöm szét. Már várom! Ja jó nagy késéssel megtudtam, hogy stable a sarge. Pedig egy időben rendszeresen néztem a grafikont. Kibaszott nagy gennyes pattanás van az orromba. Ez valoszinűleg a fizikai kivetülése a belső lelki világomnak. Lágalább látom, hogy hányadán állok önmagammal. Jó volt fater ma beszolt, amikor megtudta, hogy 7rugóért vettem az álványt, hogy it fogsz visitozni... mondtam ja a füledbe, amikor alszol! Hát legyél bevállalos. Most pont hangulatomhoz jól passzoló zene megy. Egy könnyű angyalok városa filmzene. Eléggé fassza. Szeretem ezt a filmet és a szereplőit is.



Persze ez sem egy pillekönnyű délutáni séta, de ki mondta, hogy az Élet sétagalopp... ugye!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is szeretem ezt a filmet.
tetszik ahogy írsz. amiket írsz.