2005/06/12

vak vezet világtalant

Az értelmetlen dolgoknak nem lehet határt szabni! Ezt mondja a "szakma":
"Komoly problémád van az alkohollal, segítségre szorulsz!"


Egyébként meg jól látható, hogy E/2, tehát te/neked nembe szólít meg, ami aztan tényleg hitelt érdemlő. Az idióta kérdésekről nem is beszélve, ami szintén kiélez néhány gondolatot bennem. Például Az alap hiba, ha étkezés után iszo. Azt már bele sem veszi, hogy mennyit, de te alkoholista vagy, ha iszol. Szerintem, aki minden nap a vadcsorája utánn megissza a kedvenc borának legkedvesebb évjáratábol, azt egy deci borát, az nem alkohoista. Én irigylem azt, aki így él. Mert azt meséli el, hogy tudja élvezti az apró dolgokat. És hogyha egy ilyen kibaszott ál-szakember pénzszagot érez és ezzel kigyót békát kiabál rám, azt kurvára nem tudom értékelni. Persze lehet, hogy pont ezért vagyok veszélyeztetett. Mindenki tegyen a maga belátása szerint. Igyon, aki inni szeretne és ne igyon aki nem. De mindenképpen tartsa tiszteletbe a tradiciót és a nem földi íratlan törvényeket.
Légy ember ne rongy édes fiam!
Én amit megiszom, annak minden csepjét megpróbálom kiélvezni. Pont tegnap elött egy pohár rose-t vagy egy órán keresztül ittam. Hát milyen alkoholista vagyok én? Na több szót kapott már így is, mint amennyit érdemelt. Ha pedig késöbb bekövetkezne egy másik korszak, akkor az nem tul valoszínű, hogy betudható lenne bármilyen vonatkozásban is a mostani életemnek. De biztosan tévedek és a 'szakemberek' jobban tudják. Ja tényleg, kurva humánus területen dolgozók. Teljes tisztelet a kivételnek. A legjobb barátom, családsegitőben dolgozik, Ő ilyen megértő és odafigyelő embernek gondolja magat, csak éppen az én életem dolgait nem képes megérteni és válaszolni, ha írok neki. Ennyit erről. Én azt gondolom, hogy a kurvanyátok! Mert nem tudtok másra sem gondolni, csak magatokra és a rohadt életetekkel mégsem tudtok foglalkozni. Tehát vak vezet világtalant vagy mi ez!



Nincsenek megjegyzések: