2005/06/19

money for nothing

Ujjabb nap az Életemben. Már kettő van és még most sem, ébredtem fel igazán. Elösszőr gyujtottam rá szüleim elött. Csapatévzáró buli! Erezd el a hajam. Bajnokok lettek, hu vagy lettünk. Annyira vagyok a csapat tagja, mint amennyire nem. Fú mindent megfogalmaztam... Annyira élek, mint amennyire nem. Annyira szeretek, annyira érzem jól magam, annyira vagyok biztos a dolgomban, amennyire nem. Fassza, a semmi áhán csücsül szívem. És a semmi kapuin dörömbölve kiabálok, még ki sem ejtett szavakat. Igy van ez. Írni szeretnék. De nincs forma, amibe beletehetném, azokat az ismeretlen érzéseket. Velvet Goldmine - Rockbálvány. Egy meglehetősen furcsa film. A glam zeneről szól, de legszembetűnőbb, hogy mindenki meleg ill. biszeksz benne. Ez eléggé érdekes. Viszont a zenéje jó. Meg a filmet magát sem tudom hová tenni. Féltem tőle, hogy valami manipulálós szutyok lesz, ami minden hatasvadász technikájával azon lesz, hogy meggyőzzön a máságomról- vagy tudom is én miről. De nem valahogy a konvencionális dolgokat formálta át bennem. Az ön elfogadás, a gátlások mindennemü elnyomása, ebbe nyúlt bele. Másnap felszálltam a buszra és tök laza voltam, amit nagyon ritkán tudok bevállalni józanul. Könyököltem meg minden, úgy voltam, ahogy jól esett és nem azzal foglalkoztam, hogy mit gondolnak az utasok, hanem, nekem hogy a legkényelmesebb. Ja és nem kaptam el a tekintetem azonnal, amikor egy lánnyal összenéztem. Ez a nagy dolog! És a legviccesebb, hogy egy olyan film hatása ez, amiben férfiak szerelmét követhetjük nyomon. Ja és 'evan mekgregor' játszotta, az egyok énekest, aki a főszereplő pasija volt. Csak azér említem meg, mert Transpotting, Moulen Rouge, aztán meg ez a film. Mondjuk itt is van hogy drogozik. De nem egy Christian, az író szerep. Na erről ennyit. Munka, kéne valami pénzt összeszedni. A diákhitykó lehet most jött utoljára, nyáron pauza. Ergo money for nothing. Akárhogy is nézem, ha valamit akarok lépni bármilyen irányba, akkor kell a zsé. Elmentem mikrofonálványt venni, de zárva volt a volt. Hétfő, ez a nap, amely a beteljesülést fogja jelenteni.

Nincsenek megjegyzések: