2005/06/05

justice for hungary

Rohadjonmegaszájbabaszottkurvaanyadtefasszopókecsog amiét ilyen telibekurtgyökérvagy. Megírtam már az egész post-ot még a végére egy képet kerestem, belassúlt ez a geci és nem kilőte a böngészőt. Én nem tudom, csak úgy eltűnik egy egy alkalmazás olykor, de ha majd 2 órája írom a szábabaszott gondolataimat, akkor ne tünjön el csak úgy ez a kurva böngésző. Bazd meg gyűlöllek, és ez így van. És e leszörnyűbb, hogy övölteni sem tudok veled, mert úgysem hallod! Hogy a picsába árthatnék neked, te szamét láda. Legszivesebben megölnélek, kirugnálak az ablakon, hogy zuhanj és kélyesen nevetnék rajtad, ahogy földet érsz. Á egész jó kedvem volt, mert mindent meg tudtam fogalmazni, amit tegnap tapasztaltam, erre tönkrebassza egy kibaszott gép az egészet. Majd apránként megírom, mert fontosnak tartom beszélni róla!

Nincsenek megjegyzések: