2005/06/19

vége

Hö, most nézem jövőhét Mat-2. péntek az a tutti. Hétfő 16h vizsgaelőkészítő. Fassza el tudok menni az utolsó filozófiára. Beragadt az a kurva szekér, az utobbi időben nem mozdulok semerre. 8 tárgy minusz, és a még be sem fejezetteket nem vettem bele. Tudtöri, egy laza erőszak, hogy azzal kezdjek szuttyogni. Filo, kiről írjak... Adatbázis, ugyanaz zartja a gyakorlatot, mint az előadást. Ez szar, mert nem hoz ujjítást a képbe. És így a 2-2.5 órás óráival kissé a fasz kivan. Eként meg figyelni sem tudok ennyi idejig, meg nem vált síkot, így úgy mondja, ahogy előadáson, vagy sehogy, mert előadáson elmondta. Sebaj, úgyis bennem van a hiba. A fasz kivan mindennel, úgysem viszem semmire. Nem vagyok törtető fasz. Meg nem is akarok behódolni a zsarnoknak. Basszameg ölni kéne. Vissza a sulihoz. Ez a nyár el van baszva, pedig még el sem kezdődött! Minthogy nincs vége a sulinak hivatalosan, tehát rajtam múlik. Én pedig kibaszottul határozatlan vagyok e téren, úgyhogy segfejként megyek aug elsején is op vizsgára. Sebaj, ilyenkor érzem azt, hogy a faszér nem születtem halva, vagy inkább meg se fogantam folna. Nem mekem való ez a rend, ami idelent van. Rossz törvények, hatalmak, az igazi erőkkel nem állok kapcsolatban, egyirányú kommunikáció. Ez baromira zavar. Természet a maga szabályaival és halvány lila fingom sincs, hogy milyen nyelven szól hozzám. Ja tényleg, az előző gondolat a társadalomben is megvan, de azt minthogy nem tartom nagyra, így az igazi hatalmat a természetben látom, ezért sokkal inkább célom, hogy kontaktusba léphessek vele. De nem megy. Ez van. Van gravitáció, meg a sok olyan dolog, ami olykor csak akadályoz, pedig ez is csak egy kapcsoló, biztosan van másik állása. Csak közünk sincs az életünkhoz. Tévelygünk, azt ennyi kinek mennyi ideje van.

Nincsenek megjegyzések: