2005/06/02

nem tehettem róla

Rátaláltam egy képre, amit már régóta kerestem...

nem tehettem róla

Íme a családom... illetve, ilyen lehetett volna. Ez kérlek szépen egy tréfa! Csak életemben nem láttam magam így mosolyogni és tudod ez elgondolkodtatott. Azóta megtanultam mosolyogni némi állandó alkoholmennyiséggel a szerverezemben. Van az úgy, hogy tökmindegy! Hát bizony, te szépet gondoltál. Aztán mi lett belőle - ja tudom már, csalódás. Kell ez, ajánlom az ördögnek. Megedzi a lelked az fix. A kék asszony jön, beléd lát, azt elrabolja azt ami az egyetlen kincsed. És leszel te is olyan mint a többi - földön futó. Kicsit durva ez a kontraszt. Egyik pillanatban az ég kellemes ösvényein koborolsz, aztán történik valami hosszú zuhanás és a porban találod magad. Aztán megrogyott háttal botorkálsz csak. Ilyen egyszerű. Lépj tovább, meg sem történt semmi sem. Végülis, ez egy illúzió. Mert a kurva racionalizmus a divat. Az hogy a nők kurvák és teszik a dolgukat, annak rendje és módja szerint. Elfogadják a receptet, kiváltják és takaroznak vele. A mocskos lekük nem is mocskos, mert az orvos írta fel. Ja és ki az, aki orvosol minden női problémát. Az a túlképzett kibebaszott racionális világ! Ami fejlődik, lassan odáig, hogy egy épkézláb pár nem marad, akik tényleg nem a kapuzárás miatt maradnak együtt egymással. Mert a szerelem az manapság könnyen jön könnyen megy, vagy tudom is én - lehet nincs is. Ami van hejette, az marketing. Kurva mikrosoft - persze erről Ő nem tehet. De most mondjam azt, hogy az ember egy primitív fasz, aki elfogadja amit ráosztanak. Persze ez nem falanszter, de ha egy kicsit is befelé figyel az ember rájöhet, hogy hol van az átbaszás. Jaj, mennyi mindennek találkoztam az utobbi időben. Tényleg, most, hogy így belegondolok mozgalmas év van mögöttem. Megszünt teljesen egy korábbi életem. És a vicces az egészben, hogy semmit sem tettem érte. Minden csak úgy alakult! A barátok, fáradt téma. Pont olyan ez is mint a nők. Amint magadra kezdesz figyelni és arra, hogy neked mi a jó, egyből megváltozik a megítélésed. Amíg igényeiknek megfelelően viselkedtél, addig fassza volt minden. Mert lehetett rajtad röhögni és mert te voltá annyira őrült, hogy a saját dolgaidat félretéve kiálltál értük. Aztán egy két dolog, amit persze fel lehet fújni, ha az ember nagyon akarja bőven elég ahoz, hogy ne beszélj senkivel sem. Ilyen a politika, ami a fassza téma mindaddig, amíg inteligens emberek beszélnek róla. Persze az inteligencia tág fogalom. Vannak nagyon inteligens emberek, akik képtelenek a másik gondolkodását elfogadni és vakságukban azt teszik, ami elen dogmálnak. Egyszerüen kirekesztenek. Fassza olyannal beszélgetni, aki miközben beszélsz vele olyan érzéseket kelt benned, mintha figyelné, hogy mibe köthet bele. Én elég sokmindent lenyelek. Erre szükség is van sajnos, pedig kellene valami gát az idiótizmusnak mert összeomlik minden. Itt van ez a geci tomket is, aki büszke rá, hogy nem érvényes a kódja. Hát az ilyen az mennyen a picsába. Ez a világháló már így is eléggé kusza, persze még jöjjenek az ilyen 'kihanem én, majd jól megmutatom' félék, azt egy kurvanagy latrinában találjuk magunkat. Sebaj, csináld csak! Szóval ez egy fontos kép! Ritka az emikor egy képen meglátja az álmát. Jó érzés. Az, hogy "elszállt egy hajó a szélben" az némileg csorbit a dolgon, de nem tudja kiölni azt a hitet, ami tudomisén honnan költözött belém. Na meg ez a faszság, hogy a hit lófaszt sem ér. A pénz az Isten! Ezt mond anyádnak, de ne nekem. Furcsa dolog az ember nevetése. Fura látni magamat, így. Egész jól néztem ki akkoriban. Na lefekszem, mert még itt ragadok és a holnap megfojt. Na nem ezt gondoltam ehez a képhez írni, de így sikerült. Ami lényeg az benne van. Sőt több van benne, mint gondoltam, hogy lesz. Legalább a húrok közé csaptam. Ja ez az egypolusú gondolkodás, hogy csak osztom a blogom. Felejtős. Ma fassza beszélegtés volt Gabóval, igazán fassza. Igaz valaminek a rovására ment, de vannak dolgok, amik - hú bazzeg' már halucinálok - szükségesek olykor. Bucsúzóul annyit, hogy sweet home chicago. Ja és lesz a big daddy wilson a szigeten...

Nincsenek megjegyzések: