2005/06/04

hajrá

Magamhoz tértem! Kicsit fáj a fejem, de ez természetes, ha az ember bohém. Talán nyolc után értem haza egy hosszú nap után. A metrón és a buszon is majdnem elaludtam. Van ez így! Történnek körülöttem az események, ahogy az lenni szokott. A Hajós utca környékén vindult minden, vagy nem is. Az Örsön találkoztam a multam néhány kövével, embeszélgettünk - mondhatni. Ki lettem okítva az élet nagy dolgairól, de ez teljesen mindegy volt. Késöbb az aluljáróban találkoztam egy csopoprttársammal, egy ilyen alacsony kis-fazonnal, akiről kiderült, hogy a magas lány akivel van a társa és akit fog az a lány - egy aranyos kiskrapek, a fia. Erre ennyit tudtam csak mondani, hogy gratulálok. Eddig a srácot úgy láttam mint egy ilyen 'kis' infantilis gyerek, aki mindenből tréfát csinál. Hát nem, 'miből lesz a cserebogár'. Ott a Hajós utcában ittam egy pohár finom veresbort, de a kiszolgálás csapnivaló volt. Lassú, mogorva és egy ilyen "elit" helyen. Jó, persze ez relatív, de nem egy szakadt hely, sőt. Szóval ez tré volt. Unokatesómmal mentem tovább, felmentünk hozzá. Az már kezdett alakulni. Jó zenét hallgattunk, ittam finom pálinkát, konyakot és ágyas páleszt. Fincsi volt! Azt irány a hajó. Hú bazdmeg, ami most következik az kibaszott dúrva. A Kálvintérről a Duna felé vettük az irányt és egy nő odajött tüzet kérni, kapott. Aztán rámozdult unokatesomra, ő elhajtotta. At jött hozzám. Fujj! Megmarkolta a gojójimat. El tudod ezt képzelni, egy vadidegen ember. Mi a fasz van! Persze azonnal megindultam utamra, mert ez egy vérszomjasan rámenős kurva volt. És ráadásul dagadt és alacsony. A származására nem térnék ki! Szóval ez történt. A hajón reggae buli volt. Nem az én zeném, de más baj is volt ott. A csajok egymással táncotak és fiatak kis picsák voltak, ezt azér' merem kijelenteni, mert odamentem jópárhoz, hogy táncoljon velem és mindegyiknek nyűgje volt. Tehát ezek csak kretének lehetnek. Na Filippapával vettem tovább az irányt az Alagút Sörözőbe. Ott a szokásos törzsközönség és a tipikus hangulata fogadott. Az asztalnál, ahová leültönk egy magas olyan hattyú típusú lány űlt. Jó volt végre láttni egy kellemes nőt. Késöbb táncoltunk, jó volt. Papa hazaugrott a Blues Brothers lemezekér, jó volt. Boogie zene! Kiderült, hogy a lány - nő 33 éves volt, hát nem nézett ki annyinak. Elmentünk wécére azt amikor kezetmostam megjelent. Nem is lepödtem meg annyira. A tükörbn nézte a sminkjét és megmagyarázta, hogy a szempillája is szűke és azt nézi. Erre azér egyből az alsó képre aszociáltam... És megkérdeztem, hogy a fanszőrével mi a helyzet! Mire ő ha nem birotválom le, akkor az is. Erre rácsaptam, egyből. Hogy ezt látnom kell, mindenképpen. Ekkor avatott be a dolgok állásába. Miszerint, ez mind szép és jó, csak ő hűséges a férjéhez és gyereke is van. Szóval ez vicces volt. Ő hűséges, amikor ajnalig táncol egy kocsmában, nem csekély szekszuális töltettel. De mondjuk ez az egész történet poénkodás volt csupán. Komolyan semmiképpen sem mentem rá. De ha már ilyen a hejzet. Huzzuk ki belőle a legtöbbet! Szóval egy újjabb lány akit megtáncoltattam. Ennyi az egész! De tegnap egy nagyszerű dologra jöttem rá. Íme az eredmény, hát nem gyönyörű...

Ingrid Bergman

Ingrid Bergman

Nincsenek megjegyzések: