2005/06/05

prostituált ez a város

Víz, az kell! Mert kívánom, lemegyek érte. Na ittttttttam. Tehát, egy újjab nappal közelebb vagyok valamihez. Amiről nem tudom, hogy mi is valójában. Halál vagy élet? Mondjuk, igaz már ettem de be vagyok baszva...hehe, bár nem heppy, de mindegy. Ma voltam egy fontos eseményen, de erről tiszteletlenség lenne így írni - ilyen állapotban. Utánna szabadtéri Takács Tomi koncerten voltam. Magyar Blues, hát ott ragadtam. Azt jól bebasztam. De sebaj, ez volt a szándékom. Tanúltam tőlük zenélni, ez meg a mellékhatása a blues-nak. Sekmindent mondanék, jaj hol is kezdjem. A legfontosabb! Ez így nem mehet tovább! Kinyírom magam, azt kész, ha nem hagyom ezt a faszságot abba. Most öszinte vagyok. Tehát kérlek olvasóm ne haragudj meg rám! Komolyan kérlek, ha olvasod soraim. Ne bántson, amit írok. mERT FÁJNA AZ IS, HA ROSSZ LENNE NEKED. Kurva kapszlokk. Mindig rátapintok. Ray Charles-t halgatok éppen, ez tök jó most. Tehát a szokásos este. 'Prostituált ez a város', ahogy az Aurora nóta mondja. Fassza hely a vidék. Ma voltam egy 'utcabálon' és senkit sem ismertam, na jó ez nem igaz, de egyetlen barátom sem volt ott. Lehet nincsenek is barátaim... De ez szánalmas, hogy a kurva kerületedben van egy szabadtéri ingyenes buli és senki sincs ott a gyerekkorodból. Fos ez bazzeg! Sebaj! Mindig is utáltam, ezt a várost, most legalább tudom, hogy miért! De ha a Jaffába megyek sosem vagyok egyedül. Ez viszont fassza! Figyelj ide van baj... Hidd el nekem tesó! Hajni, gondolom olvasod egyeszer ezt, de kérlek ne haragudj meg rám. Mit mondjak, jelen pillanatban te vagy a legfontosabb lány az életemben. Vagy mi! De! Hangsúlyozom, de minden egy pillanaton múlik. "7 másodperc az élet" Igen ideális lenne, ha azt látnám benned, amit szeretnék - amire vágyom. De nem tudom és nem tudok semmit sem igérni. Viszont azt mindenképpen szeretném, hogy ha más nem barátok maradjunk. Jaj, mekkora hülye vagyok. Ezt, ha elolvasod az kész - de nem érdekel, tudod miért? Mert be vagyok baszva...illetve erre fogom dolgot és így nyugodt a lelkiismeretem. Szeretném, hogy hétfő délután ott megtaláljam azt ami kell egy nőben. Nagyon szeretném! Na ezek a belső gondolataim. Hagyuk! Szóval egyedül nem jó... és visszakanyarodom hozzád. Te egy esély vagy számomra. Amit nagyon nagyra értékelek. Meglepő sztámomra is, de fontos vagy a magad módján nemekem. Na lefekszem aludni, hazafelé kurva szarul voltam. Kell egy társ. Imádok udvarolni - inkább szerelmes lenni. Ez van. Jó éjt! Imádom a chat sex-et! És bocs, ha nem szeretted volna elolvasnai ezt a posztot. Javaslat, hogy többet ne olvasd! Tudod te döntesz, mert még szabad vagy!

Nincsenek megjegyzések: